09-04-2021, 01:27
09-04-2021, 14:12
To pewnie który z czerwonych
09-04-2021, 14:17
Niniejszym oficjalnie zaprzeczam.
15-04-2021, 07:21
15-04-2021, 07:51
Czy teraz nie zostało to przegięte w drugą stronę? Będzie dopływ ogromnej kasy. Jak ktoś jedzie w 3 najwyższych klasach to ma 75k na start. I do tego jak rozumiem dodatkowe 210k do punktówki (licząc 3x14 meczy)? Czyli łącznie dodatkowe 285k. Natomiast zawodnik jeżdżący w samych 2 ligach dostanie dodatkowe 93k. Nie za dużo tej kasy? I czy zawodnicy z niższych lig mając budżety o blisko 200k mniejsze będą w stanie rywalizować z tymi z wyższej klasy?
15-04-2021, 07:59
Zawodnik z wyzszej ligi potrzebuje wiecej kasy na sprzęt żeby te punkty osiągnąć a nie 5 razy na klubowym i dziekuje komplet :p
15-04-2021, 08:11
Rozumiem, że więcej, ale czy aż 200k? Poza tym w 2 lidze -przynajmniej polskiej- nie masz szans na punkty na klubowym.
15-04-2021, 09:24
W topowych ligach mając nawet najlepszy sprzęt możesz przywieźć komplet 0
15-04-2021, 09:44
Ja tam nie musiałem dla średniej 9,3 w premiership robić takich inwestycji jak mówisz (chyba, że pisząc o topowej masz na myśli Polską). A wręcz bardzo daleko miałem do takich wydatków.
15-04-2021, 09:48
(15-04-2021, 09:44)Retrac napisał(a): [ -> ]Ja tam nie musiałem dla średniej 9,3 w premiership robić takich inwestycji jak mówisz (chyba, że pisząc o topowej masz na myśli Polską). A wręcz bardzo daleko miałem do takich wydatków.
Akurat wydaje mi się, że pierwszego sezonu nie ma co brać pod uwagę, gdyż skład ligi zależał od szybkości zarejestrowania się w lidze. Z sezonu na sezon poziom będzie coraz wyższy i się ustali pewnie za jakieś 2-3 sezony.