Sens gry i bycia on - line - Wersja do druku +- SpeedwayHero - forum (https://speedwayhero.com/forum) +-- Dział: Forum Główne (https://speedwayhero.com/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Pytania (https://speedwayhero.com/forum/forumdisplay.php?fid=2) +--- Wątek: Sens gry i bycia on - line (/showthread.php?tid=122) |
Sens gry i bycia on - line - bunge - 21-10-2020 Witam, Chciałem się zapytać jak to jest możliwe, że gracze którzy nie logują się od kilku lub kilkunastu dni robią jakiekolwiek pkt i nie mają aż tak złych czasów. Nie mają ani treningu skila, ani dodatkowego treningu tygodniowego, ani treningu formy z trenerem, mają sprzęt domyślny ( bo sam się taki podstawia) czyli jadą na złej zębatce, oponie i silniku, a mimo to są wstanie robić jakieś pkt i ba wygrywać z tymi co są on line. Czy w nowym projekcie jakim jest SH nie miało być tak, że Ci co są zalogowani mają jakiś tak ułamek sek lepszy czas (czyli są nagradzani za obecność)? Dodam, że forma u niektórych również większa o 2 pkt a przegrywają dziwne to jest Przykład tylko z dzisiaj bo mi się nie chciało szukać IMK Arielde zrobił 8pkt m. in wygrał z nyną o 0,17 sek, który był on line (podejrzewam, że sprzęt dobrał odpowiedni) https://www.speedwayhero.com/live3-2383 wroclawik przegrał z Linoox tylko o 0,017225sek , przegrał o 1,01461sek z maruder-pl, wygrał z pawelek o 0,120194sek i stopek o 0,336363sek, wygrał z Wineto o 0,67172sek https://www.speedwayhero.com/live3-2415 witalis99 przegrał o 0,911615sek z Adriano08 ale wygrał z agata1 o 0,059133sek https://www.speedwayhero.com/live3-2407 Fajnie by było jakby któryś z ADMINÓW to wyjaśnił czy jest jakiś nazwijmy to BONUS za to, że ktoś jest na meczu on line ??? RE: Sens gry i bycia on - line - GM_Kabat - 21-10-2020 Bez wielkich analiz, bo i tak nie mógłbym ujawnić danych... Zakładasz, że mamy 2 identycznych zawodników, a nawet że ten nieaktywny jest słabszy bo nie trenuje... I to jest błąd. Na tym etapie taki nieaktywny zawodnik może mieć DUŻĄ przewagę w: - skillu torowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3) - skillu pogodowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3) - specjalizacji (akurat pasuje mu ta nawierzchnia) - silniku klubowym PO "odbudowie" Zawodnik aktywny może skille nadrobić sprzętem i zębatką, ale nadal to jeszcze za mało na odrobienie specjalizacji i ścieżki, a może także szybkości silnika ("jadę z nieaktywnym to dam złomka" może tutaj odbić się czkawką). Na tym etapie gry to naprawdę JEST możliwe. W miarę rozwoju Waszych zawodników takie sytuacje zaczną zanikać, ale nadal będzie można przegrać z zawodnikiem "świeżo nieaktywnym", bo akurat w tym kierunku trenował póki był aktywny... i nas to wcale nie będzie dziwiło. Odrobinkę cierpliwości - przekonacie się, że to dobrze fukncjonuje. RE: Sens gry i bycia on - line - bunge - 21-10-2020 (21-10-2020, 22:59)GM_Kabat napisał(a): Bez wielkich analiz, bo i tak nie mógłbym ujawnić danych... RE: Sens gry i bycia on - line - GM_Arek - 21-10-2020 I główne pytanie czy gracze on line są jakoś nagradzani za obecność (poza odebraniem tokena czy możliwością zarobienia większej kasy z pkt zmieniając sprzęt) ? Proste pytanie 2 graczy na tym samym poziomie wytrenowania 1 jest on line 2 nie czy ten co jest on line wygra ? nie nie wygra. samo bycie dla bycia nie daje żadnego bonusu. to byłoby bez sensu RE: Sens gry i bycia on - line - bunge - 21-10-2020 (21-10-2020, 23:27)GM_Arek napisał(a): I główne pytanie czy gracze on line są jakoś nagradzani za obecność (poza odebraniem tokena czy możliwością zarobienia większej kasy z pkt zmieniając sprzęt) ? Proste pytanie 2 graczy na tym samym poziomie wytrenowania 1 jest on line 2 nie czy ten co jest on line wygra ? Konkretna odpowiedź. Dziękuję bardzo Jeszcze jakbyś się mógł ustosunkować do : To co napisałeś pełna zgoda, ale jak kogoś nie ma od 8-10 października i mimo tego że powiedźmy wybrał skila pogodowego lub torowego na 6 a rywal 2-3 i plus specka to nadal nie ma formy bo dziś gracze mają już po 25 a ten z 1 dni logowania musi mieć 15 max 16 do tego obecni mają przewagę opon nawet+3 i silnika +2 także skilowo nawet gdyby wybrali 2-3 w stosunku do 6 tego nieobecnego to nadrobią silnikiem i oponami i będą na tym samym poziomie więc powinna mieć wielką rolę forma bo nie wierze, że ten co był 8-10 października ma więcej jak 16 Chodzi mi o formę (bo na pewno nie mają wysokiej) a skilowo nadrobić można oponami i silnikiem RE: Sens gry i bycia on - line - GM_Kabat - 21-10-2020 W 1 tygodniu można było pojechać 5 zawodów, za każde forma +1, jeśli do tego 2-3 razy kliknął trenera, to ma formę na poziomie 20 i to już niekoniecznie znaczy totalną klęskę. Naprawdę jest zbyt dużo elementów, które teraz mają znaczenie, by tak łatwo powiedzieć "nie ma go 5 dni, to go z palcem w nosie pokonam". Zawodnicy aktywni potrafią z BOT'em przegrać, a ten jest teoretycznie nieco słabszy niż przeciętny zawodnik "nieaktywny". RE: Sens gry i bycia on - line - bunge - 22-10-2020 (21-10-2020, 23:59)GM_Kabat napisał(a): W 1 tygodniu można było pojechać 5 zawodów, za każde forma +1, jeśli do tego 2-3 razy kliknął trenera, to ma formę na poziomie 20 i to już niekoniecznie znaczy totalną klęskę. Naprawdę jest zbyt dużo elementów, które teraz mają znaczenie, by tak łatwo powiedzieć "nie ma go 5 dni, to go z palcem w nosie pokonam". Zawodnicy aktywni potrafią z BOT'em przegrać, a ten jest teoretycznie nieco słabszy niż przeciętny zawodnik "nieaktywny". Niech Ci będzie aczkolwiek ten który ostatni raz w grze był 8 października ( w momencie startu gry) z pewnością klikał trenera co dzień Czyli wychodzi na to, że nie to jest najistotniejsze RE: Sens gry i bycia on - line - GM_Kabat - 22-10-2020 No jeśli szukacie jednego złotego środka zapewniającego wygraną, to chyba się zawiedziecie. Ważna jest forma, ścieżka, specjalizacja, dobór skilli pod nawierzchnię i pogodę (trening zarówno długofalowy jak i tygodniowy), energia, taktyka, sprzęt (szybkość, zębatka, dodatki).... kolejność przypadkowa... i mam nadzieję, że niczego nie pominąłem. RE: Sens gry i bycia on - line - Adamsky73 - 22-10-2020 Pominąłeś właśnie "aktywność" RE: Sens gry i bycia on - line - GM_Arek - 22-10-2020 nie ma cię on-line, nie zmienisz silnika, zębatki itd - aktywność rozumie się sama przez się |