Zaloguj się bądź zarejestruj
Obozowe skille
Started by monti


Rate this topic
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


11 posts in this topic
monti
Młody Senior
***


4
328 posts 46 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 12:26 -
#1
Mam takie luźne pytanie. 

Jeżeli gracz posiada skilla o wartości 2 (najniższa jaka może być) i w obozie wybierze taki zestaw w którym ten skill dostanie (-2). Rozumiem, że w następnym sezonie ten skill nadal będzie na poziomie 2, ponieważ niżej spaść nie może. Natomiast jak będzie wyglądać sytuacja, gdy dodamy w tego skilla jeden trening tygodniowy? Jaką będzie miał wartość? 

2 - 2 = 0 + 1 = 1   Jednak najniższa wartość skilla w grze to 2.
GM_Kabat
Administrator
*******


5
861 posts 21 threads Dołączył: May 2020
12-11-2020, 12:43 -
#2
Skill będzie cały czas na poziomie 2. Obóz doda/odejmie WIRTUALNIE wartość na cały sezon podobnie jak obecnie robią to treningi tygodniowe. U góry na pasku będzie to wyglądało no tak:
10 +2 +4
gdzie na czerwono będą pokazane dodatki obozowe, a na zielono tygodniowe. W treningu nadal będzie to jednak skill 10 i będzie go można podnosić i obniżać. Czyli np. w przypadku skilla 2 wyglądałoby to tak:
2 -2 +1
monti
Młody Senior
***


4
328 posts 46 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 12:45 -
#3
Nadal nie odpowiedziałeś mi na pytanie jaką wartość będzie miał skill

2 -2 +1

Bo napisałeś 2. Wiem o co Ci chodzi, że wizualnie będzie 2.

Ja chce się dowiedzieć jaką będzie miał wartość, a nie jak będzie wyglądał.

Tak samo, gdy masz np. 10W +3 z opon to nadal wartość skilla to 10, a te 3 to WIRTUALNY dodatek.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2020, 12:53 przez monti.
GM_Kabat
Administrator
*******


5
861 posts 21 threads Dołączył: May 2020
12-11-2020, 13:18 -
#4
GDZIE będzie miał?

W treningu będzie miał swoją STAŁĄ wartość np. 10 albo 2 z moich przykładów.
W zawodach będzie miał wartość wirtualną wynikającą z dodatków obozowych i tygodniowych, czyli w przykładach będzie to 16 albo 1.

No co tu jest niejasne?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2020, 13:20 przez GM_Kabat.
monti
Młody Senior
***


4
328 posts 46 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 13:27 -
#5
No i o to mi chodziło, że będzie miał wartość 1. Dopiero teraz odpowiedziałeś na temat Big Grin
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2020, 13:31 przez monti.
GM_Arek
Administrator
*******


2
153 posts 2 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 13:59 -
#6
tzn że był problem z policzeniem 2-2+1 ?
monti
Młody Senior
***


4
328 posts 46 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 14:24 -
#7
Był problem z tym, że skoro najniższa wartość skilla w grze to 2. To nie wyobrażałem sobie, że gracz może posiadać skilla 0, a wychodzi na to, że może.
Powstawały już teorie, że gracze ze skillem 2 jakoś by zyskali na tym, że ten minus nie wyrządzi im jakby krzywdy Smile

(12-11-2020, 12:26)monit napisał(a): 2 - 2 = 0 + 1 = 1   Jednak najniższa wartość skilla w grze to 2.

Gdybyś czytał całe wątki, to byś zauważył na samej górze, że matma nie stanowi problemu i doszedłem do tego Tongue
Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2020, 14:25 przez monti.
GM_Kabat
Administrator
*******


5
861 posts 21 threads Dołączył: May 2020
12-11-2020, 14:52 -
#8
A my nie zabraniamy nikomu snuć swoich teorii i nawet sprawdzać je w praktyce. Zawsze przecież może być jakiś błąd. Big Grin
monti
Młody Senior
***


4
328 posts 46 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 15:30 -
#9
Niech sobie snują co chcą Tongue
GM_Arek
Administrator
*******


2
153 posts 2 threads Dołączył: Oct 2020
12-11-2020, 15:48 -
#10
(12-11-2020, 12:45)monti napisał(a): Nadal nie odpowiedziałeś mi na pytanie jaką wartość będzie miał skill

2 -2 +1


czytam całe wątki, ale odniosłem się do konkretnego pytania Wink


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości