29-05-2021, 12:25 -
(29-05-2021, 11:49)Graudenz napisał(a): z tego co pamietam, to nigdy nie ruszali silnika w trakcie sezonu i zawsze trzeba bylo dojechac do konca.
Radek sam napisaleś, ze jak bedzie nie halo, to po sezonie poprawicie znowu, sugerując, że znowu beda zmiany. Jak życ? Jak trenować?
Mala koretka silnika biegowego to powinna koncowy czas zmienic o 0,10-0,20 a nie o 0,50-0,80 to jest duza zmiana, a taka powinna byc przynajmniej z dwusezonowym wyprzedzeniem; a nie w okolicy 10 kolejki dajecie komunikat, że za miesiac wywrocimy gre (minimalnie)
PJ co do opony, to mysle chyba odwrotnie niz Ty. Strach pomyśleć co by ta opona robiła na nowym silniku, jeszcze przy tej dodrukowanej kasie. Na szczescie propozycja opony bylo duzo wczesniej niz informacja o zmianach w silniku.
Grau tam 0,5 to suma. Pamiętaj że może wyjść tak że Sobek stracił 0,2 a tamten zyskał 0,3. Wtedy już ta wartość jest mniejsza.
Panowie powtarzam, w trakcie sezonu nic zmieniać już nie możemy. Tak jak Kabat sugerował, być może zaczniemy więcej szczegółów podawać w trakcie komunikatów tego typu. Musimy przegadać, chociaż ja byłem na nie. Żeby nie bylo- prywatnie dostałem kilka wiadomości że jest ok i nie wiedzą ludzie o co wgl chodzi w tym temacie. Zawsze są zwolennicy i przeciwnicy rozwiązań.