Zaloguj się bądź zarejestruj
Vip
Started by artion


Rate this topic
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


11 posts in this topic
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
13-10-2020, 07:41 -
#1
W piątek przelałem, ktoś sprawdzi zaksięgowanie? Pozdro (ID gracza: 65) 
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2020, 07:44 przez artion.
GM_Kabat
Administrator
*******


5
861 posts 21 threads Dołączył: May 2020
13-10-2020, 08:41 -
#2
Przelew tradycyjny? Arek to ogarnia co kilka dni.
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
13-10-2020, 09:01 -
#3
(13-10-2020, 08:41)GM_Kabat napisał(a): Przelew tradycyjny? Arek to ogarnia co kilka dni.

Tak, tradycyjny.
GM_Arek
Administrator
*******


2
153 posts 2 threads Dołączył: Oct 2020
13-10-2020, 11:12 -
#4
przelew został wczoraj cofnięty do nadawcy. powód:
1. nie sprzedajemy już vip w speedway star (wszelkie dane do przelewu znajdują się w zakładce vip),
2. id w tytule było z sps,
3. kwota vip 35zł nie jest już kwotą obowiązującą - obecnie roczny vip kosztuje 59zł
Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2020, 11:14 przez GM_Arek.
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
13-10-2020, 11:27 -
#5
(13-10-2020, 11:12)GM_Arek napisał(a): przelew został wczoraj cofnięty do nadawcy. powód:
1. nie sprzedajemy już vip w speedway star (wszelkie dane do przelewu znajdują się w zakładce vip),
2. id w tytule było z sps,
3. kwota vip 35zł nie jest już kwotą obowiązującą - obecnie roczny vip kosztuje 59zł

ok
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
21-10-2020, 22:21 -
#6
Wysłałem sms-a (10 dni vip) z jednego urządzenia, otrzymałem kod zwrotny, który nie działa na drugim urządzeniu (koncie) z opisem "Błąd. Podany kod jest nie poprawny lub został już wykorzystany!" Syn na swoim telefonie ma zablokowane sms-y premium.
GM_Arek
Administrator
*******


2
153 posts 2 threads Dołączył: Oct 2020
21-10-2020, 22:54 -
#7
zapraszam na pw w grze
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
23-10-2020, 07:29 -
#8
Proszę o sprawdzenie, w poprzedni piątek wysłałem przelew tradycyjny...
GM_Arek
Administrator
*******


2
153 posts 2 threads Dołączył: Oct 2020
23-10-2020, 08:49 -
#9
przecież napisałem ci pw w tej sprawie tego samego dnia
artion
Początkujący Junior
*


0
10 posts 3 threads Dołączył: Oct 2020
23-10-2020, 09:56 -
#10
Przecież ja nie piszę o koncie syna ar2d2 (ID gracza: 335) SMS premium, tylko o swoim artion (ID gracza: 65) przelew tradycyjny na pół roku, naprawdę mam przesłać potwierdzenie?


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości