Na początku gry każdy dostaje sprzęt klubowy. Klubowy silnik to: 22,5 m/s (nie można go naprawiać). Każdy silnik oraz opony mają swoją wytrzymałość (W) liczoną w ilości możliwych zawodów do przejechania. Użycie danej części w zawodach oznacza zmniejszenie wytrzymałości o 1W.
Silnik klubowy* zużywa się o: 0,01 m/s co wyścig, oraz 1W za każde zawody w których zostanie użyty. Silniki ze sklepu zużywają się o 0,02 m/s co bieg, oraz o 1W za każde zawody.
Jeśli wytrzymałość będzie wynosić =0W, silnik klubowy zostaje wymieniony na nowy (22,5 m/s), a silnik ze sklepu znika z naszego garażu, zaraz po zawodach. Zużywanie sprzętu jest również pewnym elementem strategii, dlatego też nie ma opcji wyrzucania sprzętu zanim jego wytzyymałość nie osiągnie zera.
Silniki można wyrzucać z garażu - koszt jednego silnika to 50 Tokenów.
Gracz może posiadać maksymalnie 11 części danego rodzaju, plus 10 części zdobytych w zawodach jako nagrody.
Sprzęt na zawody ustawiamy w zakładce "LIVE" konkretnych zawodów w których jedziemy.
*Jest to także domyślny sprzęt w razie nie wybrania przez zawodnika sprzętu na konkretne zawody/wyścig.
Ponadto gracz ma możliwość kupienia silników i opon w Sklepie.
Silnik | Cena | Wytrzymałość | Szansa na defekt |
Ilość możliwych defektów* |
22,5 m/s | 5 000 | 5W | 1% | 5 |
22,6 m/s | 10 000 | 5W | 2% | 4 |
22,7 m/s | 15 000 | 4W | 3% | 3 |
22,8 m/s | 20 000 | 4W | 4% | 2 |
22,9 m/s | 25 000 | 3W | 5% | 1 |
* w "pakiet" defektów wliczają się również taśmy (t) i upadki (u)
Opony (możliwy dodatek do: K/R/W*) *kolejność skilli dowolna |
Wytrzymałość | Cena |
0,0,1 | 5W | 200 |
0,1,1 | 4W | 400 |
0,0,2 | 4W | 700 |
1,1,1 | 3W | 900 |
0,1,2 | 3W | 1 200 |
0,0,3 | 2W | 1 500 |
Wybierz wiadomość po lewej stronie