ZE WZGLĘDU NA ZBYT MAŁĄ LICZBĘ JUNIORÓW W POSZCZEGÓLNYCH NACJACH, ZAWODY IMKJ ZNIKAJĄ Z KALENDARZA SPEEDWAY HERO
Indywidualne Mistrzostwa Kraju - zawody rangi krajowej, których celem jest wyłonienie najlepszego zawodnika każdej z nacji. Zawody IMK są również przepustką do areny międzynarodowej. TOP 5 finałów otrzyma powołanie do kadry narodowej, w barwach której będzie walczył w zawodach DPŚ. TOP 8 finałów otrzymają promocję do eliminacji do Grand Prix w ramach GPC.
W eliminacjach nie będą losowani zawodnicy, który nie są aktywni +30 dni.
Indywidualne Mistrzostwa Kraju Juniorów - zawody rangi krajowej, których celem jest wyłonienie najlepszego juniora każdej z nacji.
Możliwe starty w zawodach:
Brązowy Kask - 1-szy, 2, 3 sezon w grze
Srebrny Kask - 1-szy, 2, 3, 4 sezon
IMKJ - cały wiek juniorski
pozostałe rozgrywki - bez ograniczeń
Założeniem systemu jest równa ilość zawodów dla każdego zawodnika oraz wyłonienie każdemu zawodnikowi konkretnej pozycji w całych mistrzostwach.
System rozgrywek zależny jest od ilości graczy danej nacji:
Do 16 Graczy:
6 x zawody, 2 x każda nawierzchnia, kolejność wg klasyfikacji generalnej.
Do 32 Graczy:
1,2,3 runda - dwie grupy półfinałowe, trzy turnieje na każdej nawierzchni, kolejność wg klasyfikacji generalnej. Po ośmiu najlepszych z obu grup awans do rundy finałowej, pozostali walczą o miejsca 17-32.
Za AWANS do Finału gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
4,5,6 runda - dwie grupy po 16 zawodników walczą o konkretne miejsca. Grupa finałowa o miejsca 1-16, pozostali o 17-32. Trzy turnieje na każdej nawierzchni, na koniec klasyfikacja generalna wyłania konkretne miejsce w IMK.
Do 64 Graczy:
1,2,3 runda - cztery grupy półfinałowe, trzy turnieje na każdej nawierzchni, kolejność wg klasyfikacji generalnej. Po czterech najlepszych z każdej z grup awans do rundy finałowej, miejsca 5-8 walczą w drugiej rundzie o pozycje końcowe 17-32, miejsca 9-12 walczą o pozycje końcowe 33-48, pozostali o pozycje 49-64.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami:
- za miejsca 1-4 w turnieju: 12 Tokenów minus liczba BOTów
- za miejsca 5-8 w turnieju: 8 Tokenów minus liczba BOTów
- za miejsca 9-12 w turnieju: 4 Tokenów minus liczba BOTów
Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 12/8/4 T - 3 T = 9/5/1 Tokenów
4,5,6 runda - cztery grupy, które w ramach trzech turniejów wyłonią ostateczną kolejność w IMK.
Do 128 Graczy:
1,2,3 runda - zawodnicy podzieleni na osiem grup. Rywalizują w trzech turniejach, na każdej nawierzchni. Każda grupa ma klasyfikację generalną. TOP 8 z każdej grupy awansuje do walki o miejsca 1-64, pozostali o 65-128.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
4 runda - Miejsca 1-64 podzielone na cztery grupy, zawody na losowej nawierzchni, TOP 8 awansuje do walki o miejsca 1-32. Pozostali walczą o 33-64.
Miejsca 65-128 adekwatnie.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
5 runda - Miejsca 1-32 podzielone na dwie grupy, zawody na losowej nawierzchni, TOP 8 awansuje do walki o miejsca 1-16, pozostali walczą o 17-32.
Miejsca 33-48, 49-64 i niższe adekwatnie.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
6 runda - cała stawka zawodników danej nacji podzielona na grupy 16 zawodników, które walczą o konkretne miejsca. Turniej o miejsca 1-16 to Wielki Finał.
Do 256 Graczy:
1,2,3 runda - Zawodnicy podzieleni na szesnaście grup. Rywalizują w trzech zawodach, na każdej nawierzchni, Każda grupa ma klasyfikację generalną.
TOP 4 każdej grupy awans do rywalizacji o miejsca 1-64
Miejsca 5-8 każdej grupy awans do rywalizacji o miejsca 65-128
Miejsca 9-12 każdej grupy awans do rywalizacji o miejsca 129-192
Pozostali awans do rywalizacji o miejsca 193-256.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami:
- za miejsca 1-4 w turnieju: 12 Tokenów minus liczba BOTów
- za miejsca 5-8 w turnieju: 8 Tokenów minus liczba BOTów
- za miejsca 9-12 w turnieju: 4 Tokenów minus liczba BOTów
Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 12/8/4 T - 3 T = 9/5/1 Tokenów
4 runda - Zawodnicy podzieleni wg powyższego rywalizują w jednodniowych turniejach na losowych nawierzniach. TOP 8 każdych zawodów awansuje do turnieju promującego wyższe miejsca, pozostali - niższe.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
5 runda - Zawodnicy podzieleni wg powyższego rywalizują w jednodniowych turniejach na losowych nawierzniach. TOP 8 każdych zawodów awansuje do turnieju promującego wyższe miejsca, pozostali - niższe.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
6 runda to szesnaście grup, każda walczy o konkretną pozycję w IMK. Grupa walcząca o miejsce 1-16 to Wielki Finał.
Do 512 Graczy:
1 runda - Zawodnicy podzieleni na 32 grupy , rywalizują w zawodach jednodniowych na losowych nawierzchniach. TOP 8 z każdej grupy promowane jest awansem do walki o miejsca 1-256, pozostali pojadą o miejsca 257-512.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
2,3,4,5 runda - Zawodnicy podzieleni na 32 grupy, TOP 8 promowane do walki o wyższe miejsca, aż do wyłonienia grup, które będą walczyły o konkretne miejsca na koniec IMK.
Za AWANS do kolejnej rundy gracze są nagradzani Tokenami: 8 Tokenów minus liczba BOTów w zawodach. Przykład: jeśli w danym turnieju jest 13 graczy i 3 BOTy, to za awans gracz otrzymuje 8T - 3T = 5 Tokenów
6 runda - Grupa walcząca o miejsca 1-16 to Wielki Finał. Pozostałe 31 grup rywalizuje o konkretne pozycje w całym IMK.
Nagrody za IMK:
1. 20000 $ + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
2. 15000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
3. 13000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
4. 10000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
5. 8000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
Nagrody za IMKJ:
1. 13000 $ + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
2. 10000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
3. 8000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
4. 6000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
5. 5000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
Nagrody za SK:
1. 10000 $ + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
2. 8000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
3. 7000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
4. 5000
5. 4000
Nagrody za BK:
1. 9000 $ + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
2. 7000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
3. 6000 + opona o losowych parametrach 0,0,4 (2W)
4. 4000
5. 3000
Zawody rozgrywane są wg tabeli biegowej:
Bieg | Pole startowe |
|||
A | B | C | D | |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 |
2 | 5 | 7 | 6 | 8 |
3 | 10 | 11 | 9 | 12 |
4 | 15 | 14 | 16 | 13 |
5 | 13 | 1 | 5 | 9 |
6 | 14 | 10 | 2 | 6 |
7 | 11 | 15 | 7 | 3 |
8 | 4 | 8 | 12 | 16 |
9 | 6 | 16 | 1 | 11 |
10 | 12 | 5 | 15 | 2 |
11 | 8 | 9 | 3 | 14 |
12 | 13 | 4 | 10 | 7 |
13 | 7 | 12 | 14 | 1 |
14 | 2 | 13 | 8 | 11 |
15 | 16 | 3 | 10 | 5 |
16 | 9 | 6 | 4 | 15 |
17 | 1 | 8 | 15 | 10 |
18 | 9 | 2 | 7 | 16 |
19 | 3 | 12 | 13 | 6 |
20 | 5 | 14 | 11 | 4 |
Wybierz wiadomość po lewej stronie