21-10-2020, 22:59 -
Bez wielkich analiz, bo i tak nie mógłbym ujawnić danych...
Zakładasz, że mamy 2 identycznych zawodników, a nawet że ten nieaktywny jest słabszy bo nie trenuje... I to jest błąd.
Na tym etapie taki nieaktywny zawodnik może mieć DUŻĄ przewagę w:
- skillu torowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3)
- skillu pogodowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3)
- specjalizacji (akurat pasuje mu ta nawierzchnia)
- silniku klubowym PO "odbudowie"
Zawodnik aktywny może skille nadrobić sprzętem i zębatką, ale nadal to jeszcze za mało na odrobienie specjalizacji i ścieżki, a może także szybkości silnika ("jadę z nieaktywnym to dam złomka" może tutaj odbić się czkawką). Na tym etapie gry to naprawdę JEST możliwe. W miarę rozwoju Waszych zawodników takie sytuacje zaczną zanikać, ale nadal będzie można przegrać z zawodnikiem "świeżo nieaktywnym", bo akurat w tym kierunku trenował póki był aktywny... i nas to wcale nie będzie dziwiło. Odrobinkę cierpliwości - przekonacie się, że to dobrze fukncjonuje.
Zakładasz, że mamy 2 identycznych zawodników, a nawet że ten nieaktywny jest słabszy bo nie trenuje... I to jest błąd.
Na tym etapie taki nieaktywny zawodnik może mieć DUŻĄ przewagę w:
- skillu torowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3)
- skillu pogodowym (mógł wybrać 6, a rywal 2-3)
- specjalizacji (akurat pasuje mu ta nawierzchnia)
- silniku klubowym PO "odbudowie"
Zawodnik aktywny może skille nadrobić sprzętem i zębatką, ale nadal to jeszcze za mało na odrobienie specjalizacji i ścieżki, a może także szybkości silnika ("jadę z nieaktywnym to dam złomka" może tutaj odbić się czkawką). Na tym etapie gry to naprawdę JEST możliwe. W miarę rozwoju Waszych zawodników takie sytuacje zaczną zanikać, ale nadal będzie można przegrać z zawodnikiem "świeżo nieaktywnym", bo akurat w tym kierunku trenował póki był aktywny... i nas to wcale nie będzie dziwiło. Odrobinkę cierpliwości - przekonacie się, że to dobrze fukncjonuje.